tirsdag den 3. marts 2009

update

Så er der lige lidt update fra mig... Jeg er syg i de her dage, det er vildt nedern men håber det går over snart!

Søndag var vi på loppemarked i Manhattan, et super godt flea market hvor jeg bl.a. købte en masse vildt fede smykker - en rockguitar halskæde, en guldugle halskæde, et par katte ørenringe og tre par ørenringe med peace tegn... - jeg ligger billeder op af dem på et tidspunkt :P

Derefter tog vi på museum of natural history, det var også meget sjovt men allerede der begyndte jeg at få det lidt dårligt:( Bagefter tog vi til greenwich village, shoppede lidt (jeg købte en rejsebog om san francisco:)) og spiste middag.



I går var timerne aflyst pga. meget sne hvilket passede mig fint for så kunne jeg ligge i sengen og læse og slappe af, det godt når man er syg jo:) Jeg læste "to kill a mockingbird" af harper lee færdig. En fantastisk pulitzer price vindende bog fra 1960 hvor fortælleren er en sydstatspige, "scout", der fortæller om hendes hverdag og menneskene i Maycomb, Alabama. Jeg kender ikke den danske titel, men det er virkelig en god bog!

Om eftermiddagen havde jeg et møde med vores internship coordinator, Lisa, og det ser godt ud med mine muligheder for et internship i en af de virksomheder jeg havde ønsket. Jeg skal nok følge op på emnet når jeg ved noget mere specifikt:) jeg skal ringe til to af de virksomheder hun har sendt mit CV og coverletter til i dag for at følge op og høre om de har nogle spørgsmål og sådan. men ja jeg kommer tilbage når jeg ved mere:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar