lørdag den 28. februar 2009

En stille lørdag..

Så fik jeg lagt billeder op af mine indkøb og her kommer så en lille weekend update. I dag sov jeg til 11.15 og efter morgenmad/brunch tog jeg tyren ved hornene og fik vasket tøj! Tre maskiner for i en af dem var min dyne og den fyldte en hel maskine. Puha jeg synes ikke det er sjovt at vaske tøj men hvem gør dog det!
Så har jeg også været i fitnesscenter (har været lidt doven den her uge:S) og nu sidder jeg så og skriver blog inden jeg smutter til middag om lidt.

UH VIGTIG UPDATE FORRESTEN: Vi har booket vores rejse til San Francisco fra lørdag d. 21. marts til lørdag d. 28. marts! Fly + 7 nætter inkl. morgenmad = 384$ pr. person! Sådan et godt tilbud vi fandt og nu er det hele på plads så vi er meget glade!

For nogle dage siden læste jeg i Nylon magazine at der var en Stephen Sprouse udstilling på Deitch Gallery i Soho. En udstilling jeg rigtig gerne ville se (Stephen Sprouse var designer/kunster og ham der skrev "Louis Vuitton" med grafitti skrift på Louis Vuitton tasker for 8 år siden) Vi tog til Manhattan ved 1 tiden og fandt hurtigt galleriet i Soho, SUPER FED UDSTILLING.

Derefter tog vi hen til Deitch's andet galleri det var tæt på og der var en Ben Jones udstilling. En kunster der arbejder med neon farver og laver mallerier, videokunst m.m. og jeg var ret så vild med hans værker.

Ved 6-tiden tog vi tilbage til Midtown og købte billetter til "Milk" kl. 7.25. En film jeg længe har villet se og den var bare fantastisk! Sean Penn leverer en overbevisende præstation som Harvey Milk, en rolle han jo blev belønnet med en oscar for i søndags! Kan anbefale alle at se den! Handlingen finder forresten sted i San Francisco, uh hvor jeg glæder mig til vi ska derhen!

Efter filmen tog vi på en Thai Restaurant på 47nd street / 9th avenue som vi også var på med Peter og Pascal for nogle uger siden. Rigtig flotte og moderne lokaler og super lækkert thaimad! Vi tog toget kl. 12.10 og på vej til grand central st. kom vi da også lige forbi en starbucks og købte en cupcake :)

STEPHEN SPROUSE







BEN JONES






SOHO


I subway



Ingen kommentarer:

Send en kommentar