søndag den 15. marts 2009

St. Patricks day parade!

På tirsdag er det St. Patricks Day, men i Tarrytown havde de en parade i dag for at fejre dagen! Det var super sjovt! Jeg vågnede kl. 11.30 (fik dejlige 13 timers søvn, det havde jeg virkelig brug for!) og så gik mig og Tine ned til Tarrytown og havde en dejlig brunch i Te cafe. Vi fik små søde sandwiches og LÆKRE scones med henholdsvis blåbær og tranebær, så lækkert! Og vi drak to kander grøn te, det var skønt. Da vi havde spist og drukket vores te hørte vi paraden begynde, så vi gik ud for at se. Det var en stor parade med masser af marching bands, cheerleaders, brandbiler og sækkepipeorkestre (her tror de vist at sækkepiben er en irsk tradition og forstår ikke det er skotsk). Det var rigtig sjovt at se paraden, og der var masser af mennesker kan I tro. Vejret er forresten fantastisk i dag, rigtig forårsvejr. Nu sidder jeg og venter på mit vasketøj (tre maskiner:O). Senere bestiller vi noget kinesisk mad, det er jo bare dejligt!



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar