tirsdag den 17. marts 2009

The Ting Tings concert!

Jaaah i går var så dagen hvor jeg endelig skulle til Ting Tings koncert! En koncert jeg virkelig havde set frem til! Jeg skulle mødes med Peter og Pascal kl. 7 og inden da havde jeg mit internship. En fornøjelse som altid:) Og jeg fik ros det var dejligt! Har også arbejdet i dag med at sende nogle mails ud. Ret nemt men tidskrævende men det er helt fint. På vej fra mit internship kom jeg forbi flat iron building igen så her kan I se den "by day"!


Pascal, Peter og jeg fandt en mexicansk restaurant hvor vi fik en lækker middag mmm. Vi skulle mødes med Peters ven, Larry, uden foran Terminal 5 (spillestedet) kl. 21, da Ting Tings gik på scenen kl. 21.30. Larry er noget manager for Coldplay og en af hans kollegaer er manager for Ting Tings så han havde skaffet os billetter. Lækkert var det dog at det var VIP billetter så vi så koncerten fra en lukket balkon, som I kan se var der super udsigt! Det var en vildt fed koncert og ting tings gav den så meget gas! Sådan en god oplevelse!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar