lørdag den 7. marts 2009

Update

Så har jeg lidt nyt igen :) Jeg er stadig syg, men ellers har jeg det ganske godt!

Torsdag havde jeg mit interview med Marcy fra Yellow Sky Agency. Hun var rigtig flink og ville gerne have mig som praktikant! Jeg skal hjælpe hende med forskellige ting for Yellow Sky Agency som kontakt til redaktører på forskellige blade m.m. Desuden har hun en slags social club, womens mafia, som er et netværk af kvinder, som hun inviterer til forskellige events hun holder for kunder m.m. Hun vil have mig til at hjælpe med at udvikle en blog/hjemmeside for det her netværk, det lød rigtig spændende.
Hun inviterede mig desuden til et arrangement dagen efter, altså fredag. Det var et slags cocktail party på et galleri i Soho der har russisk kunst og hun bad mig komme og hjælpe til og tage billeder, som vi kan ligge ind på womens mafia hjemmesiden når den bliver sat op. Jeg takkede ja til invitationen, glad for muligheden for at møde nogle nye mennesker og komme lidt væk fra skolen og Tarrytown, er lidt træt af hverdagen her i disse dage. Hænger nok sammen med min sygdom der har stået på i en uge nu og gør at min stemme er som en mands!:(


Jeg aftalte med Marcy at jeg skulle møde op på galleriet kl. halv syv, da eventet var fra kl. 7 - 9. Da jeg ankom var hun der ikke endnu, så jeg hjalp to praktikanter på galleriet med at gøre klar, stille gaveposer frem osv. De var rigtig flinke. Et kvarter senere ankom Marcy og ved syv-tiden ankom gæsterne. Jeg blev introduceret for nogle spændende mennesker og tog også billeder. Efter galleriet inviterede Marcy og hendes engelske veninde, som var på besøg hos hende, mig med hen til et pizzeria og derefter til en bar hvor vi fik os et par cocktail inden vi skiltes og tog hjem ved elleve tiden. Det var en rigtig god aften, og hvor er hun bare sød. Jeg glæder mig til at skulle arbejde for hende:) På mandag skal jeg starte rigtigt, så det glæder jeg mig til. Frem til spring break bliver det et par gange om ugen, og derefter 3-4 gange om ugen. Jeg glæder mig til at komme ind til Manhattan en masse, især i West Village hvor jeg skal arbejde fra og som bare er et super fedt kvarter!


Efter interviewet torsdag gik jeg forresten fra 14th street til 42th street til grand central hvor jeg skulle mødes med Pascal. Peter og ham havde invitereret mig på lækker middag, det var jeg glad for, maden her på skolen hænger mig langt ud af halsen! Det var sjovt at gå fra west village op til midtown, byen ændrer sig enormt meget fra kvarter til kvarter, jeg kom blandt andet igennem chelsea, hvor jeg så en kæmpe frelsens hær genbrugsbutik! Her fandt jeg et par super fede sorte læder støvler og en oversize lys denimskjorte, samlet pris 18$. Og ja støvlerne var LÆDER ikke pleather:) Jeg skal helt sikkert tilbage der var vildt mange fede ting hvis man brugte lidt tid på at lede, og i modsætning til mange af 2nd hand butikkerne på manhattan var det billigt her, fordi tingene ikke var håndplukket, det skal man selv gøre.

På min gåtur til Grand Central kom jeg forbi Parsons school of design, der hvor de optager Project Runway (Nok især Netti og Mor der kender til det!:)

Hos Peter og Pascal fik jeg så lækker mad: Chevre Chaud (varm gedeost) til forret og til hovedret fik vi en lækker ret med kammuslinger, pasta og en LÆKKER salat mmm det har jeg savnet. Til dessert fik vi is jubii:)

I dag er det jo så lørdag og jeg er syg og min stemme er som sagt forfærdelig hæs:( I morgen står den på afslapning igen og forhåbentlig kan jeg gå i fitness center men kommer an på hvordan jeg har det. Derudover skal jeg rydde op på mit værelse hehe det er lidt bombet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar