onsdag den 4. marts 2009

Stadig syg:(

Øv altså jeg er stadig syg, det er pisse irriterende for vil gerne få trænet og det kan jeg ikke rigtigt når jeg har det sådan her:( Lige nu sidder jeg i loungen efter en lang og halvkedelig skoledag. Tror jeg skipper Rita Hall aftensmad i dag og i stedet går ned til tarrytowns gourmet supermarked og køber noget sushi (hvis de har noget tilbage) og min yndlingssnack: Blåbær med neutral youghurt mmm (tro det eller ej men til morgenmad her kan vi vælge mellem jordbær youghurt, blåbær youghurt og skovbær youghurt men ingen helt neutral normal youghurt!!) På den måde får jeg også næsten de 30 min daglige motion :P plus det er bakket terræn!:D

Ja jeg fik det købt, så fik en dejlig middag :)

Ville bare lige fortælle gode nyheder ang. internship:
I morgen kl. 2 ska jeg mødes med en af cheferne fra Yellow Sky Agency ang. en mulig praktikplads for mig:) Vi ska mødes på en cafe i west village, der har jeg ikke været endnu så vil udnytte resten af dagen til at udforske det område, måske tage et smut til williamsburg, brooklyn hvor jeg så gerne vil til, og kan se der går en metro fra west village. Så det kunne være en ide:D Williamsburg lyder som et super fedt kvarter med gallerier, vintageshops og i det hele taget interessante butikker og mennesker! Jeg snakkede også med Lisa, internship kordinatoren, og hun har snakket med www.thevoguecity.com som er en mode hjemmeside der skriver om bargains i new york city. De har tidligere haft praktikanter fra EF så Lisa foreslog at det muligvis var noget for mig, og hun har snakket med dem og de er interesserede, så dem ska jeg til interview hos i næste uge. Meget spændende:)

Jeg har tidligere rost Target til skyerne og i dag er så dagen hvor deres Alexander McQueen for Target kollektion kommer i butikkerne og på hjemmesiden. Det er en kollektion inspireret af den kvindelige forsanger fra det britisk rock/punk band The Duke Spirit. Overvejer lidt at købe en sort t-shirt med print eller en hvid t-shirt med sort/hvidt print på og derudover har jeg øjnene på et par tørklæder. Priserne ligger på 23-30 $ så det er en kollektion der prismæssigt ligger helt i tråd med Targets øvrige sortiment. Men tjek da lige www.target.com hvis I vil se den:)

Jeg er blevet virkelig godt til at gøre gode køb her skal jeg love for! I går var jeg i PayHalf i Tarrytown, en tøjbutik med lave priser og meget er tøjet er også derefter vil jeg så sige, men jeg fandt tre par gamacher: 1 par lange sorte i læder look, et par sorte lange med sølv knapper for neden og et par basic grå. Derudover fandt jeg en sød skjorte, en halskæde og et par sokker og det blev omkring 45$. Jeg skal se om jeg ikke kan ligge et par billeder ind af det senere:)

Åh og så har jeg lidt forelsket mig i et par sorte ruskinds sko fra Aldoshoes.com (Det er alt den surfen på internettet om aftenen:P) http://www.aldoshoes.com/ca-eng/women/sandals/city-fashion/71963293-romjue

Nå jeg vil smutte til Tarrytown og købe mig et lækkert velfortjent måltid!

Kryds fingre for mig i morgen når jeg skal til mit interview :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar