søndag den 1. februar 2009

lidt nyt fra mig

Så er weekenden snart omme og en ny uge skal til at begynde. Der er egentlig ikke sket s meget siden sidst, sidste uge har været travl med lektier og skole.

Fredag tog Sabine, Pascal og jeg til manhattan efter skole og var i disney store og barnes and noble. Det er sådan en god boghandler og der købte jeg revolutionary road (glæder mig til at se filmen inden længe) og en lille bog af en engelsk forfatter som jeg ikke husker navnet på lige nu med små digte og tegninger.



Derefter tog vi hjem til pascal (han bor hos en af sine forældres venner, Peter, på manhattan på 35th street east). Inden da tog vi forbi et supermarked og købte is, doritos chips, lemonade og chokoladerosiner. Det var rigtig hyggeligt vi sad og så sex and the city og spiste alt det usunde amerikaner snacks hehe men det var skønt. Det er en lille toværelses lejlighed hvor pascal sover i stuen men den må ha været meget dyr, fra stuen er der udsigt til både chrysler building og empire state building!

Ved 8-tiden kom Peter hjem og vi tog til lower east side og mødtes med to af hans veninder på en latinamerikansk restaurant. super hyggeligt sted, vi drak sangria og fik lækker mad, jeg fik en salat med tigerrejer og advokado mmm det var lækkert! Derefter tog vi hen til "sugar sweet sunshine bakery" og fik cupcakes mmmm de var lækre og det var et vildt hyggeligt sted mellem east village og lower east side. Elsker det kvarter det så hyggeligt og med masser af restauranter og barer osv.





Sabine og jeg tog 12.10 toget tilbage til Tarrytown og da jeg kom op på mit værelse begyndte jeg at læse revolutionary road:)

Lørdag og i dag har været afslappende dage hvor jeg læste bogen færdig, har lavet lektier og været i træningscenter. I aften er der super bowl! Det blir meget sjovt at se:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar