onsdag den 25. februar 2009

update

Søndag var der oscar uddeling og vi så det selvfølgelig :) Det var et langt show med masser af reklamer men det var nu sjovt at se. Der var masser af flotte kjoler, tårer og lange taler, så et traditionelt oscarshow hvor den store vinder var Slumdog Millionaire.

Mandag tog vi i biografen og så Slumdog Millionaire. En fantastisk film som jeg kan anbefale ALLE at tage i biografen for at se!

I går tog jeg til palisades mall og købte en bærbar DVD afspiller. Ekspidienten forsikrede mig at fordi det var en philips dvd afspiller kunne den afspille alle regioner. Men hvad skete der da jeg kom tilbage til mit værelse og afprøvede en europæisk dvd? Den afviste den:( I centeret købte jeg desuden et par super fede converse på udsalg til 20 $ og tre fine armbånd!

I dag tog jeg så tilbage til Palisades Mall og fik pengene tilbage for min bærbare dvd afspiller. Øv så kan jeg ikke se film som jeg havde tænkt mig (min lille acer aspire one har ikke CD/DVD drev) men jeg synes det var meningsløst at betale 110 $ for en dvd afspiller jeg så kun kan bruge her i tre måneder. Hele min dvd kollektion derhjemme består jo af dvd fra europæisk region.

Vi (Sabine, Tine og jeg) har besluttet os for at tage til San Francisco i vores ferie (20-29. marts)! Det bliver super fedt! Vi kommer godt nok ikke på stranden, men til gengæld oplever vi en efter sigende fantastisk by! Vi prøvede at booke turen online her til aften, men vi kan ikke betale for turen med vores kreditkort, vi har prøvet alle tre, men det lader sig ikke gøre::( I morgen formiddag tager vi derfor hen til en rejsebureau i tarrytown og ser om de kan hjælpe os med at finde en ligeså billig rejse, som den vi fandt. (fly + 7 nætter + morgenmad på centralt belligende hotel i San Francisco) Så forhåbentlig har jeg godt nyt i morgen.

Som lovet (især min mor og lillesøster netti) uploader jeg også nogle billeder i morgen af nogle af mine mange shopping indkøb jeg indtil videre har gjort mig her:)

Planen for weekenden er indtil videre som følger:
Fredag: Manhattan - Stephen Sprouse udstilling på et galleri i SOHO og derefter middag
Lørdag: afslapning på skolen!
Søndag: Manhattan - Museum of Natural History og Loppemarked på columbus avenue! jaah jeg elsker loppemarkeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar