søndag den 22. februar 2009

Revolutionary Road

Så fik jeg den endelig set! Jeg læste jo bogen for nogle uger siden (meget anbefalelseværdig!) Jeg sku ha været med Tine, Sabine og Clara til Palisades Mall i går men jeg sprang fra jeg var ikke helt på toppen og havde ærlig talt også brug for lidt tid for mig selv. Så i går havde jeg en dejlig afslappende dag; Gik ned til tarrytown og købte vaskemiddel (både normal og til uld/silke uuh jeg er blevet voksen), nogle magasiner (De koster omkring 4-5 $ her altså halv pris af hvad de koster i DK plus udvalget er større her så jeg køber altid masser), en gammel sød lille bog om husholdning som jeg fandt i en genbrugsbutik til 50 cent, og en youghurt, en pakke blåbær og 8 makiruller. I kan tro jeg hyggede mig på mit værelse da jeg kom tilbage med at læse magasiner, spise sushi og til dessert friske blåbær med youghurt mmmmm! Senere på dagen gik jeg hen i vores media ilab (et lille lokale med computere kun for os 6 på medieholdet) og fik lavet mit bookcover som er lektie til på tirsdag. Jeg lavede et bookcover med udgangspunkt i den grimme ælling. Hvis det får god kritik af læreren uploader jeg det måske hehe. Photoshop er et fantastisk program og jeg er glad for at lære det, kan være jeg køber / downloader det ulovligt når jeg kommer tilbage til DK for kunne godt tænke mig at blive endnu bedre, plus det en god skill at skrive på sit CV faktisk.

Nå men om aftenen spiste jeg så aftensmad med franske Laura fra mit mediahold og det viser sig at hun har en bil her for fra september - januar var hun i EF L.A og der købte hun en bil for 3000 $ og den kørte hun i tværs over USA for at komme til EF New York. Rimeligt sejt jeg ville ikke ha turde at overnatte på motels ala det i hitchcocks Psycho! Hun er meget filminteresseret som jeg (vil være instruktør og har gået på en filminstruktør skole i frankrig) så vi har en masse at snakke om viser det sig:) Vi fik derfor den ide at tage i biografen da der er en 10 min kørsel herfra og det jo ikke noget problem da hun har bil:) vi ankom til biografen 7.20 og så at 7.30 viste de Revolutionary Road wee hvor heldig kan man være! Skøn skøn film med to af mine yndlingsskuespillere i hovedrollerne!

I aften er det Oscar aften det ser jeg frem til, og i morgen tager Laura og jeg nok i bio igen og ser slumdog millionaire som skulle være ret så fantastisk!

Ps. uuh rekord jeg har kun brugt omkring 50$ denne weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar