tirsdag den 10. februar 2009

En fantastisk weekend!

Så er det tirsdag og en ny skoleuge er i gang. Mandag og i dag, tirsdag, har jeg lidt hjemve, men det er allerede bedre i dag end det var i gaar saa jeg klarer mig:) Jeg havde en super god weekend, som jeg her vil fortaelle om:

Fredag tog sabine, tine og jeg med pascal hjem til manhattan efter skole og her spiste vi chips og m&ms og så sex and the city mens vi gjorde os klar til at gå ud. Ved 8-tiden tog vi til east village og spiste og drak drinks på en lækker italiensk restaurant. Jeg fik en lækker pastaret med rejer, kammuslinger, muslinger og blæksprutte mmmm! Derefter tog vi til webster hall som er en stor club / music venue også i east village. Det var super fedt og i flere etager med forskellig musik. Fedest var 3. etage med elektronisk musik. Her skal vi helt sikkert tilbage! Desværre måtte vi gå ret tidligt fordi vi sku nå det sidste tog kl. 1.50. Næste gang blir vi sikkert til det første morgentog!

Lørdag besluttede jeg at tage til manhattan alene så aftalte med tine og sabine at vi ku mødes når de kom til manhattan senere på dagen, da vi om aftenen sku i bio og se den nye chickflick ”he's just not that into you” med pascal og peter. Jeg besluttede mig for at tage på international center of photography, der var en udstilling om nutidig fashion photography, det var virkelig en god og spændende udstilling! Bagefter tog jeg til soho, waauw hvor ku jeg ha brugt mange penge der! Der var så mange fede butikker og lækkert tøj! Jeg købte en t-shirt i american apparel og en pop-art bog om kærlighed i Flying A. Desuden forelskede jeg mig i mange flotte kjoler i DKNY, men det må blive en anden gang jeg køber dem, jeg skulle spare penge, da jeg vidste jeg sku til woodbury common outlet dagen efter. Ved 5.30 tiden kom sabine, tine og pascal til soho og vi tog på en bistro og fik et let måltid inden filmen, da vi først skulle spise middag efter filmen. Jeg fik en salat med gedeost mmm.
kl. 7.30 mødtes vi med Peter foran Regal cinema tæt ved times square. Han havde købt billetter over internettet hvilket var godt, for filmen var selvfølgelig udsolgt. (Den havde premiere dagen før og er baseret på en meget populær bog). Filmen var rigtig god så glæd jer til at se den i Danmark!

Efter filmen fandt vi en lækker thai restaurant på 47th street og her fik vi en masse god mad! Vi tog toget hjem kl. 1 så det var en lang og god lørdag for mit vedkommende især:)

Søndag stod på megashopping! Vi skulle til Woodbury Common outlet, som er en lille by kun med outlets 40 min fra tarrytown. Vi havde tilmeldt os turen dertil via EF så vi blev hentet i en lille skolebus. (vi havde betalt 25$ hver men bussen var lille så vi sad meget tæt!) Vi ankom til Woodbury Common outlet og så havde vi hele dagen til at shoppe (bussen kørte tilbage kl. 9 om aftenen). Jeg købte en masse ting:

DKNY Jeans: en kjole og en sort blazer jakke
Armani Exchange (AX): 3 t-shirts, et par sorte stilletter, en sort fin top og en sort jakke
Ralph Lauren POLO: 2 tank tops
Banana Republic: to hårbøjler og et par ballerina sko
American Apparel: en hættetrøje
Pacific beachwear: tre par skinny jeans og et par trusser

SAMLET pris: ca. 360 dollars = 2160,-

Det kan vist ikke engang gøres billigere i H&M!

saa ja det var super! Den her uge kan jeg maerke er lidt dum, men torsdag tror jeg vi tager paa bar i sleepy hollow og fredag tager tine, sabine, pascal og jeg til manhattan efter skole og paa MoMa og derefter middag i Greenwich village. Paa mandag er det presidents day og derfor helligdag saa har en lang weekend. Det blir nok noget med central park og brooklyn bridge / brooklyn heights, men kommer an paa vejret:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar