søndag den 25. januar 2009

en dejlig lørdag på Manhattan

torsdag og fredag var dejlig afslappende dage hvor vi fik sagt farvel til khang og erik der tog hjem.

Lørdag tog Sabine og jeg til manhattan og på maddame tussauds wax museum. Det var sjovt men dyrt! Ligger billeder op senere af mig og leonardo dicaprio<3, Johnny cash m.fl:D

Derefter tog vi ud og shoppe. Først var vi i M&M megastore det var sjovt og vi købte M&Ms i seje farver:D Vi var i en lækker butik med solbriller hvor de havde final sale så jeg købte et bar lækre sorte stella McCartney solbriller og et par marc by marc by marc jacobs solbriller med rødt stel. Så lækre og jeg fik begge to for 135 $ det kan man kalde et bargain da de samlet set tidligere havde kostet omkring 400 $ ! Så nu jeg klar til foråret og sommeren:D Vi var også i H&M hvor jeg købte et par jeans, en sort cardigan, et armbånd og et par blå uld strømpebukser.

Kl. 6.45 p.m. mødtes vi med franske Pascal (ham der bor på manhattan med hans forældres ven Peter), Peter og Peters veninde Sanita. Utrolig flinke mennesker og dejligt at tale med nogle amerikanere:) Vi tog til east village (fantastisk område med mange små intime barer, cafeer og restauranter) Her spiste vi på en lækker italiensk restaurant hvor Peter havde reserveret bord. Forretten stod på tomater, mozzarella, parmasan og bresaola. Til hovedret fik jeg linguini pasta med rejer, muslinger og blæksprutte i en lækker tomatsovs. MMMM!

Derefter tog vi til det legendariske konditori Veniero's og her ventede vi på bord i en halv time, men det var det værd:) jeg fik smagt cheesecake for første gang, det smagte ganske fint og smagte ikke af ost:)

bagefter tog vi en taxi tilbage til grand central og Bine og jeg tog toget hjem og var tilbage til skolen kl. 12.30. På grand central havde jeg købt to magazines, Women's Health og Elle Magazine så dem lå jeg og læste i om aftenen og spiste M&Ms det var skønt:)

i dag står den på oprydning, træning og lektier

billeder ligger jeg lidt op af senere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar