lørdag den 28. februar 2009

Billeder af indkøb!

Så er der billeder af det meste af det shopping jeg har gjort i løbet af de første to måneder:)


Super fede converse jeg fandt i Palisades Mall den anden dag på udsalg til 20$!

Uglydoll t-shirt, forskellige armbånd og to ralph lauren polo tanktops



Forskellige bøger.

Victorias Secret PINK hund, to banana republic hårbøjler, sød lyserød bamse fra virgin megastore, hårbøjle og sølvhalskæde som jeg fandt i en fin lille butik i kvarteret upper west side

Marc by marc jacobs røde solbriller og sorte stella mccartney solbriller. Bemærk desuden min 10$ mobil fra Target i baggrunden. Ja den er ikke så smuk men den virker:)

Frynsetaske fra Armani Exchange

t-shirt fra Armani Exchange
t-shirt fra Armani Exchange

t-shirt fra American Apparel

Hættetrøje fra American Apparel

Cardigan jeg fandt i Urban outfitters

Kjole fra DKNY Jeans
Blazer fra DKNY jeans
Top fra Armani Exchange
Sort jakke fra Armani Exchange

Grå converse, ballerinaer fra banana republic og sorte peep toe stilletter med pallietter fra Armani Exchange.

Jeg har glemt bl.a. jeans, et par cardigans og et par t-shirts men det må I se en anden gang:)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar