lørdag den 17. januar 2009

Sleepy Hollow og Manhatten

Så er der lidt nyt fra mig igen:)

Først og fremmest så lad mig lige pointere hvor koldt her er! Jeg ved ikke hvor mange minusgrader, men det må være en del!



Torsdag var vi på en pub i Sleepy Hollow (nabobyen) som er et stamsted for EF studenterne, det var en super god aften! Jeg lånte noget id af en veninde, så der var ingen problemer med at komme ind på trods af at jeg ikke er 21, så det var godt:)





Fredag tog vi til Manhatten om eftermiddagen, først til times square hvor jeg købte en uglydoll t-shirt og bamse i Virgin megastore. Derefter tog vi til Chinatown og fandt et sted at spise. Det var billigt (6.50$ pr. person for mad og drikke), men det var nu ikke specielt godt, lidt kedeligt, men bedre end maden i vores cafeteria i Rita Hall!



Da vi havde spist tog vi tilbage til times square / broadway og på 42nd street fandt vi en stor biograf og købte billetter til filmen "The day the earth stood still" 2 timer senere. Da vi havde købt billetter fandt vi en cafe og fik lidt dessert. Filmen blev vist i en Imax sal hvilket vist skule betyde at det er 3D. Vi mærkede nu ingen forskel rigtig. Lyden var god og god kvalitet af billedet osv., men vi sys lidt det var noget fis at sige det var 3D. Filmen var forresten dårlig, jeg sov halvdelen af tiden men pyt med det det var en hyggelig aften:) Efter bio tog vi tilbage til Grand Central og vi var tilbage på skolen kl. et om natten ca.

I dag står den på afslapning efter to lange dage og i morgen tager vi til Palisades Mall og shopper (jeg vil ha en natlampe!)

Jeg lader høre fra mig efter weekenden:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar