tirsdag den 13. januar 2009

Hej fra mig

Så er der lidt nyt fra mig:)
Vores timer startede i går, og der mødte jeg min klasse, 6B og vores lærer Deborah. Hun var virkelig cool og sjov. Klassen var også god:) vi er ca. 10 i klassen og udover mig er der nogle hollændere, en tysker, en brasilianer, en franskmand, en koreaner, en chileaner (hedder det det?) og en fra mongoliet. De er alle flinke:)
Jeg har aktiveret min telefon fra TARGET, den kostede kun 10 dollars så jeg var ikke sikker på den ville virke hehe men det gør den:) Da jeg købte den købte jeg også 60 minutters taletid for 20$. Så nu er det på plads:D

I dag havde jeg kun en lektion (2x40 minutter) så derefter spillede jeg nogle spil med en franskmand mens jeg ventede på at klokken blev 13, for der skulle jeg mødes med Østrigeren sabine bl.a. og spise frokost. Så har jeg været nede og træne. Så en stille og rolig men god dag so far:)

BREAKING NEWS: Min roommate ankom kl. 2.30 i nat. En franskmand, der hedder Stephanie og nærmest ikke taler engelsk. men hun er flink nok tror jeg, har ikke set så meget til hende i dag.

Nå, det var det herfra:)

Nadine

1 kommentar:

  1. Hej Didder!
    Dejligt at læse at du er kommet godt i gang med studierne!
    Jeg har sendt en sms til dig på din nye mobil, håber den når frem:-)

    Sjovt at din roommate dukker op, når jeg lige skrev det med rod osv...;-) Så nu må du virkelig øve dig i at holde orden på lidt plads:-)
    Glæder mig til at læse mere fra dig!
    Knus mor

    SvarSlet