fredag den 9. januar 2009

I Tarrytown, NY

Så er der en lille update fra det store USA. Jeg ankom fint i går, og i dag har vi haft placements tests og orientering. I morgen skal vi første tur til Manhatten, hvilket jeg glæder mig såå meget til!

Jeg kan ikke fortælle om min roommate endnu, da hun ikke er ankommet endnu:) Værelserne er temmelig små og det er køjeseng, men jeg har nederste seng så fint for mig:D Rigtig godt er at vi har eget bad og toilet på værelset!

Maden i cafeteriet er faktisk ok! overraskende nok. Da jeg ankom i går var jeg simpelthen for træt til at gå over og spise middag, men morgenmaden i dag var udemærket. Jeg fik røræg, bagel med philadelphia, og der var også frugt (vist nok dåse frugt eller frugt fra frost men bedre end ingenting:)

Til frokost fik jeg kalkun, ris og de kedeligste kogte grønsager jeg har smagt. der var dog en rigtig god salat bar med frisk salat hvor man kunne blande en god salat mmm:) Der er også burger og pizza men det ser virkelig kedeligt ud så det holdt jeg mig fra.

Om en times tid skal jeg til middag og derefter er der et social event af en slags, det skal nok blive hygge. Snakker en del med en Østriger på 25, hun er ret sød og også ret god til engelsk:) Der er mange franskmænd og spanier/latinamerikanere og de snakker meget med hinanden på deres eget sprog, de ret dårlige til engelsk vist.

Er spændt på at møde min roommate, håber hun er super:)

Jeg skriver mere i løbet af weekenden og håber jeg får taget gode billeder i morgen at ligge ind:) bl.a. et af mit utroligt uinspirerende værelse. Thank god for mit rod, der gør at det pludseligt er meget hjemligt:D

Nadine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar