lørdag den 10. januar 2009

New York, New York









Waaauw sikke en dag. Den smukkeste sne er faldet i løbet af dagen og så var jeg på Manhatten og det var FANTASTISK! Vi tog toget fra Tarrytown til Grand Central (en hyggelig tur på ca. 40 min) Grand Central er simpelthen så flot en station. Loftet er fantastisk smukt, ja det var super! At træde ud fra Grand Central var som at træde ind i en film. Centrum af New York præcis som på film! Kæmpemæssige bygninger som når helt op i himlen, masser af yellow caps, mennesker, lys og ja det var virkelig New York! Først gik vi til Times Square (5 min fra GC) wauw broadway og times square var så fedt med alle lysene osv. Vi gik ned af broadway og derefter gik vi de to blokke tilbage til 5th avenue. Sikke butikker! Vi var i Disney butikken og det var som at være 6 år igen! Der skal jeg helt sikkert tilbage hehe:) Købte ikke noget i dag, vi gik bare rundt og var på cafe. Vi var også i Apple store, der var sørme mange mennesker! Uh og Crysler bygningen er virkelig flot i mørke med alle de lys på. Synes simpelthen det er så flot arkitektur i den der art deco style. Så også empire state bygningen, kun på afstand som I kan se på billedet men fedt:D Jeg skal helt sikkert tilbage til Manhatten MANGE MANGE gange mens jeg er her.




Det var virkelig fedt at være i NYC og sneen gjorde det bare endnu bedre! Det er RIGTIG sne som man kan lege med og som ikke smelter så snart det rammer jorden. Så da vi kom tilbage til Tarrytown og skolen, var der masser af sne.

Stadig intet syn af min roommate, sneen gør vist at lufthavnene er lukkede eller fly forsinkede eller sådan noget. I vil høre nærmere når der er noget nyt på den front:)


I morgen står den på shopping i Palisade mall. Jeg vil se efter et headset, natlampe og tykke støvler til sne:D mine læderstøvler blir lidt fugtige af den tykke sne og tæerne kolde:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar