tirsdag den 12. maj 2009

Statue of Liberty billeder

Så er jeg lige kommet tilbage fra Tarrytown efter en lækker middag med Tine på den Græske restaurant mmm... Lammespyd, ris, salat, tzatiki, brød og græsk youghurt m. honning & valnødder til dessert!

Der er kun 3½ uge til jeg rejser, hvilket er temmelig trist eftersom jeg har det super her. Tine og jeg snakkede om det i dag og iih hvor kommer vi til at savne hinanden, vi ses jo hver eneste dag her. Men jeg skal besøge hende i Hamborg til sommer og hun mig i København og til Oktober skal jeg med hende til Oktoberfest :D

Jeg har lige lidt billeder fra fredagens tur til frihedsgudinden med kasper og nicklas!





Jeg har forresten mit 2. professionelle grafiske job at dele med jer:) En invitation til et åbningsevent for en af klienterne:

Jeg skal derhen og inviterer Tine med, selvom vi skal TIDLIGT op lørdag morgen for vi skal med bussen til Boston kl. 7 fra Penn Station i NYC.

På media & art kurset blev vi forresten bedt om at designe programmet for graduation ceremonien torsdag d. 28. juni. Det er 1 a4 side som bliver foldet så der er fire halve sider.

Biddrag 1 (forside og bagside)
Bidrag 2 (forside og bagside)
Mellemsider

Tag jer ikke af de grå kanter, det viste sig at man ikk kan uploade pdf'er på den her blog og har ikke et rigtig godt bileldprogram på min computer så blev til en hurtig beskæring fra et print screen og altså den grå baggrund kom med.

Jeg lavede perry invitationen i photoshop og program udkastene i illustrator. To super fede programmer som jeg helt sikkert skal have fingrene i når jeg kommer hjem.

Men ja nu kan I se at jeg lærer noget i skolen:) Graphic art timerne er helt sikkert mine yndlingstimer og så det dejligt at jeg jo nu indtil videre har haft 2 opgaver fra mit internship som jeg har kunnet sidde og løse oppe i vores media lab.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar