mandag den 4. maj 2009

Jeg er her stadig!

Beklager min mangel af indlæg i de sidste to uger, de har været travle. Jeg har ingen billeder, da jeg har smidt min kamera oplader væk, og batteriet er dødt nu. Jeg har dog bestilt en ny oplader som jeg venter på!
Jeg har som sagt haft travlt med mit internship, søndag og tirsdag var der photoshoots for en af klienterne, det var sjovt at være med til. Søndag var bandet, the click 5, en del af photoshootet, det et band som er kæmpestore i Asien!

I lørdags var det dagen hvor festen/modeshowet for www.womensmafia.com gik i luften. Jeg var med til at gøre de forskellige looks klar fredag aften med marcy, hvor jeg var ansvarlig for smykkedelen:) Mine to hollandske veninder, Elvira og Angelique tog med mig lørdag for at hjælpe til backstage (Tines forældre var på besøg sidste uge så dem var hun sammen med) og først var vi ude og spise lækker mad og ved 7-tiden tog vi så over til den natklub hvor festen og modeshowet foregik, for at hjælpe til med at gøre gaveposer m.m. klart. Modeshowet og festen foregik forrygende og vi havde en sjov sjov aften! Min gode ven Kasper Dam og hans ven Nicklas ankom til New York i fredags og her skal de være denne uge, som er den sidste uge af deres 3 måneder lange USA Road trip. Jeg havde inviteret dem til festen i lørdags og de kom jubii det var så sjovt at se en god ven igen og så midt i new york.

Søndag tog jeg til Manhattan for at mødes med Kasper og Niklas og kl. 15 var vi til gudstjeneste i Times Square Church. Det var en lidt mærkelig oplevelse. Det var fedt med alt musikken og sang, men det var også en lang fornøjelse så vi sneg os ud efter 2 timer. Vores plan var at tage til Ground Zero men vi nåede aldrig længere en end irsk bar et par blokke fra Ground Zero og her blev vi så i 5-6 timer. Så ground Zero må ses en anden dag!

Jeg uploader billeder fra festen når jeg får nogle:)

Det her er dog invitationen fra eventet i lørdags, jeg har lavet den! Uh mit første grafiske job:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar