tirsdag den 26. maj 2009

Back from drinks with Marcy

Så er jeg lige kommet hjem fra Manhattan, hvor jeg var i Soho med Marcy og få gode drinks :) Nu sidder jeg og ser the hills. Jeg er nørd ja:P

I søndags var jeg i bronx zoo det var sjovt for vejret var fantastisk! Da jeg kom hjem fik jeg en ny roommate, Izu fra Japan. Hun er flink.

I går mandag var det memorial day og vi havde fri og vejret var skønt så jeg tog til coney island med patricio. Jeg prøvede rutsjebanen den var sindssyyg! (synes jeg, der er en kylling når det kommer til forlystelser). Vi gik en laaang tur langs strandpromenaden og jeg blev forbrændt på skuldrene men det var en god dag alligevel.

Tror forresten ikk jeg fik sagt vi var til yankees game i sidste uge om onsdagen. Det var sååå sjovt og Yankees vandt over Baltimore med 11-4. (bl.a. 3 homeruns i træk:O)

I dag var jeg for sidste gang ved mit internship og derfor inviterede Marcy mig ud på drinks bagefter inden hun skulle mødes med sin date kl. 10. Så nu er jeg som sagt lige kommet tilbage og ser det seneste afsnit af the hills.

I morgen er det girls night out og tror vi tager til harlem til Apollo theatre til Amaeteurs night. Torsdag er der graduation og partybus om aften. Vi kommer tilbage kl. 3.30 og Tine og jeg skal med toget kl. 5 til Manhattan til penn Station for vi skal til niagara falls. Vi må sove i bussen:)

Jeg får ikke uploadet så mange billeder for tiden men det ska nok komme før eller siden! Ha det godt, vi ses om 1½ uge:O

1 kommentar:

  1. Gud hvor sjovt, Nadine! Stødte helt tilfældigt på din blog.

    Håber du har haft en fantastisk tid i New York, er meget misundelig.

    Kærlig hilsen Gina
    ginajaqueline.wordpress.com

    SvarSlet