fredag den 8. maj 2009

Oh my babies!

Jaaa så har jeg modtaget mine sko jeg købte over nettet for en uges tid siden. sat ned fra 140$ til 99$ + fri porto var et tilbud jeg ikke kunne modstå eftersom jeg har sukket efter dem i nogle måneder nu.





Jeg venter stadig på min kameraoplader øv øv men regner med at få billeder fra kasper dam fra den her uge hvor vi har hængt ud og festet sammen. Det er deres sidste dag i dag, de rejser hjem i morgen, så i dag skal jeg mødes med dem ved 1-tiden og så ska der nok blive festet i aften også. Var ude med dem i går og onsdag også. Onsdag var vi først ude og spise på et lækkert sted i lower east side og bagefter var vi på rockwood music hall og se Greg Holden spille. En super talentfuld engelsk musiker som jeg mødte for nogle uger siden da jeg var med til tidligere omtalte photoshoot med the click 5. Han var super god synes kasper og niklas også. Senere tog vi videre til en bar i east village og her havde vi det også mægtigt:D i går gik vi over brooklyn bridge og kasper fik sit hår klippet i Brooklyn. Om aftenen var vi lidt på den irske pub fra om søndagen, men jeg var hjemme ved en 22.30 tiden så jeg kunne være frisk til i dag:)

Jeg vender tilbage om nogle dage forhåbentlig med billeder! God st. bededag til jer derhjemme

Ingen kommentarer:

Send en kommentar